another day in paradise

en natt med alldeles för lite sömn. men jag kom upp i tid i alla fall. grattis grattis. dagen idag har vart mycket fin, kunde vart bättre väder dock. började på delfincentret där vi hade två tidiga besök, skulle vart en rolig dag med ytterligare besök. från delfinerna alltså. efter arbetsdagens slut tog vi farväl av vår fader Jesper som sviker oss och drar vidare uppåt. härligt för honom. och efter detta blev det stranden med sibban. kort och gott en bra dag som kommer avslutas ännu bättre med för mycket goon (vin) och dans på fitzgeralds. kan även hända att jag slinker med på ett resturangbesök med några av vännerna. känns som jag kan vara värd det efter att ha levt på Phil och Nicky sen jag kom hit.


det är tur att jag har adopterat den här mannen. han skulle nog inte klara sig själv =P


Råger

janina och de andra kom förbi en stund

playing cricket

jag säger då det. kan man mer än att älska det här? naeh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0