at patricks day yesterday


förfest på wander inn. här har vi alltså england tyskland tyskland canada och sverige. bra skit!

överdrivet dålig skärpa! men så ser det ut på wander inn

SVENSKAR! de var tokiga och kom från Kiruna. härligt med lite norrlänningar i min närvaro!
det var härligt att de var precis som jag. vi blandande svenska och engelska hela kvällen,
med andra ord svengelska. ingen fattade ett ord, men vi hade skoj i alla fall

ingen kommentar! vi sjöng what a wonderful world

james och Laura snedstreck dance snedstreck dance


mötte två lustiga figurer på taxistationen. men jag fick gratis taxi hem! snällt tycker jag :D

that's it. next up: maaaaat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0