B-Town

var inne och shoppade lite i lördags. Jag var tvungen att hitta ett par svarta shorts som jag kan ha på delfincentret. Visst hittade jag shorts. men också tusen andra saker. ska se till att ta ett kort på grejerna så ni får se :) det blev i alla fall två supersnygga linnen, en klänning, en kjol, ett par gladiatorsandalar och en ring, plus shortsen såklart. Jag tyckte jag var värd detta efter att ha snålat extremt i en och en halv månad för att ens kunna åka hit. och det var billigt också. allt detta för strax under 500-lappen. inga dåliga affärer här inte!



Min dag på stan med bilder. vilket tråkigt inlägg det blev. när jag ändå redan är tråkig så kan jag ju berätta att jag gick som en galning denna dagen. fram och tillbaka upp och ner. Väldigt rofyllt. då tycker jag det är sönt att vara själv. man kan gå vart man vill, äta vad man vill, gå in i vilken affär man vill, bara bli arg på sig själv när man inser att man gått fel samma väg TVÅ gånger. synd att fish n' shipsen smakade skit och härligt att gå omkring i solen en hel dag och bara göra ingenting. och när det blir för varmt så är det 200 meter till ett svalkande dopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0