dag 1

dag ett avklarad. Det gick suveränt förutom att Maddie råkade kissa i sängen. det inträffade även fast jag satte blöjan på rätt håll! inte konstigt att man sliter av sig en blöja i den här värmen. det hade jag också gjort! plus att hon pott-tränas så hon fattar väl inte när blöjan ska va på eller av.Jag vet väl inte, men hon och jag kommer bra överens än så länge i alla fall, hon är en skitglad liten prick. Man får ju stå ut med lite tester från hennes sida nu i början kan jag tro. om hon får gegga i hundmaten, hälla ut hundarnas vatten som jag precis fyller på, om hon får sitta på cosmo (den stora hunden), om jag tycker det är kul att hon tänder och släcker lampan stup i kvarten... annars är hon en guldklimp! jag har aldrig gillat att läsa en saga 10 gånger om, men idag gick det bra!

Vid femtiden gick jag mot stranden. Det var underbart att komma ner till havet. jag var helt och hållet överhettad och bara lite vind i ansiktet kändes härligt. Solen var inte alls lika hettande som på dagen såklart, men det var skönt att ligga där och slumra in med tårna nedgrävda i sanden. Satt kvar till solnedgången. wundeful!
jag är dödstrött. ska se om jag får fatt i någon på skype, sen blir det tidig uppgång imorgon (eeh okej kl 9) för att passa lillskiten. ciao


den här fisken åt vi alldeles nyss. den var alldeles underbart god.

utsikt från mitt sovrumsfönster, inte illa att vakna upp såhär varje morgon.

en del av huset. snett framifrån

ja! ännu ett tecken. haha den hör skylten ser jag också från mitt fönster.

Det här är Cosmo (kanske att han stavas med K, men jag stavar med C!) världens snällaste!

Och lilla Tessie som går på medeciner som gör henne väldigt kraftig i kroppen. syns inte så bra på bilden men för att vara liten hund så är hon rätt rund. urgullig och ska kela mest hela tiden.




lägg märke till kärleksparet till vänster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0