dagenidagidagidagidag.

förutom alla missöden imorse och huvudvärken så har det trots allt varit en helt okej dag. morgonen på delfincentret var som vanligt enkel och snabb avklarad, dock inga delfiner idag. tråkigt. det har inte hänt så mycket mer. jag har lekt jage och hoppat studsmatta. that's it. men ikväll blir det förhoppningsvis bio i alla fall. och jag hoppas hoppas de visar alice i underlandet i 3D. jag skulle dö av lycklighet.. dock har många sagt att de är besvikna på filmen. men man får väl lov att skaffa sig en egen uppfattning. mycket förhoppningvis idag känner jag.


en sak ska ni veta. jag är sjukt sugen på att dra vidare efter det här. alla roliga människor man träffat/träffar, känslan att inte veta vart man hamnar eller vem man umgås med nästa dag, upptäcka nya ställen, stanna vart man vill, sitta på stränder och dricka öl vid solnedgången... förstår ni att det lockar nåt så in i? och det blir inte bättre av alla som tjatar på en att åka med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0