fyra timmar senare

det där kan man kalla åska! det som vart alltså, kan hända att ovädret bara har en liten paus, men förhoppningsvis så har det dragit ut över havet. det vräkte ner allt möjligt och jag har faktiskt inte sett sån här åska innan. det var inte blåsigt eller stormigt, så det var nästan töntigt att kalla det för oväder. alla palmer och träd var helt stilla men det fullkomligt vräkte ner regn och hagel och hela himlen blev helt upplyst av blixtrar. och detta var tydligen ingenting i jämförelse med vad som skulle kunna vara, eller vad som "brukar vara en storm". undrar just hur jag ska reagera när jag upplever en riktig storm för det här var lite småläskigt tycker jag. det var nog för att ljudet var så enormt mycket högre än vad man är van vid i Sverige. vad vet jag. jag erkänner att jag blev lite skraj i alla fall. försökte fånga på bild, men var tvungen att ta bort ljudet för både eran och min skull. min skull för att jag ska slippa höra mig själv säga "ooooh" och "oooh shit" och för eran skull för att det brötar rätt mö!

jag filmade bara några små snuttar som jag satte ihop lite snabbt så ni skulle få se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0