I'm off!

ÄNTLIGEN! tro det eller ej men jag ligger redan redo för en underbar natt utan konstiga drömmar om hajar och delfiner med halva kroppar! Nicky och Phil kom hem för en stund sen, till slut! sketongen har i och för sig vart ganska så snäll i eftermiddag och vart nöjd med det mesta. Men dunkande huvud och illamående är inget vidare när man ska ta hand om barn. tur att det bara är ett stycke barn och inte tre! och tack till den som uppfann alvedon. Egentligen gillar jag inte att ta alvedon, jag har hört så mycket historier om folk som blir immuna mot värktabletter så jag brukar alltid vänta till det känns riktigt dåligt. töntigt jag vet. men det är inte lätt när man får för sig saker. mycket annat har jag inte att dela med mig ikväll. mitt dåliga humör och tillstånd har gjort min dag väldigt negativ.

den här bilden gör mig dock på bättre humör.
haha det är nästan så det står bus i pannan på henne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0