inte att rekommendera

bio var det sagt. det blev alldeles för mycket vin och skitsnack istället. men kul var det och nu i efterhand så var det kanske värt det. MEN, jag är ett klantarsel. det är lätt att glömma bort tiden, men att gå och lägga sig (vi kan även kalla detta för att decka) på vandrarhemmet (mitt andra hem, ja) klockan halv fem på morgonen när du ska upp klockan sju är inte att rekommendera. lite jobbigt att vakna upp och inse att jag skulle vara på delfincentret för två timmar sedan och att jag just i det ögonblicket skulle befinna mig på en båttur. jobbigt läge. panikläge kan vi också kalla det. tur att jag har min räsercykel och att jag var framme på tio minuter efter att jag vaknat. dock utan rätt kläder, skor och utan bikini. woho. dessutom hade jag missat två suveräna besök av delfinerna. men jag gillar mitt liv ändå, för jag hade kul. och utan kul blir det tråkigt och då är allt annat inget värt. ingen skada skedd förutom mot migsjälv. så ikväll går vi på't igen, det är ju trots allt kareokenight.









slutsats. jag kan omöjligt vara seriös på bild och sibban lagade mat kvart i tre på natten. javisst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0