nighty nighty

det är vad man säger här! man blir som man umgås, jag är den som ropar nighty nighty högst av alla här känns det som. det är härligt att jag känner mig hemmastadd. Kinamaten smakade väldigt bra, jag fick lite ont i magen av kycklingsoppan. Den bestod mest av buljong och några champinjoner som definitivt var från en konservburk. men värt att testa, jadå jadå! huvudrätten var fisk, såklart. gud vad jag kommer få i mig tillräckligt med fisk här känner jag. det är ju hur bra som helst. De beställde även hem biff med chilli, till och med jag hajar varför min mage inte är helt okej eftersom jag knappt kunde äta den för att det var för starkt.
De har en perfekt vägg för hemmabio i det här huset, vi tittade på Sherlock Holmes. Jag har sett den förut, men den var bättre den här gången faktiskt. En del filmer bör ses två gånger för att man ska gilla dem. det här är en sådan film känner jag. Fick också reda på att man kan kika på 3D-bio här i stan. snacka om att jag ska få med mig någon på Alice i underlandet i 3D. Är lite smått avundsjuk på mina brudar där hemma som ska titta på filmen ikväll. hoppas den är bra.

boring! Internet krånglar lite idag, eller så är det min dator som krånglar. inget skype, msn varannan minut och ja.. jag får väl helt enkelt lägga mig och läsa en bok. hur tråkigt låter inte det då? men den är rätt bra får jag lov att erkänna. den heter THE ELEPHANT SONG och är mycket spännande!


det går fortfarande inte att ladda upp bilder. så jag kan passa på att berätta för er att det mest irriterande med att för tillfället vara bosatt i värme är alla flugor som verkligen inte verkar fatta någonting! jag hatar dom! precis när kroppen riktigt domnat bort av trötthet så kommer en fluga och sätter sig i ansiktet så det kittlas hur mycket som helst och då måste man röra på sig. huuuur irriterande är inte det om jag får fråga? Jag blir helt galen och vill trycka sönder den saten mot tapeten. den kulle gärna få mosas mot ansiktet också bara den försvinner ut mitt liv. för en sekund efter att man viftat bort den, så kommer den tillbaka. dom fattar liksom inte vinken med att försvinna. jag menar, hade någon försökt slå eller döda mig så hade jag gett mig iväg väldigt fort. jag vill ju inte dö. men jqg tror flugor är dödsbenägna. de gillar liksom adrenalinkicken, en hundradel från döden är deras motto. kan dom inte bara hålla sig till att äta skit, eller vad de nu är till för...

nighty nighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0