no worries

how you doin' ey? först och främst skall jag säga er att jag precis satte ihop min mobil och den verkar fungera som den ska. vilken lättnad! sen så ska jag också säga er att jag och Steph skakade hand på att hoppa fallskärm tillsammans innan hon åker härifrån! det är innan mitten av april, inom en månad alltså. gah! hoppas hoppas verkligen att jag får råd med det, det skulle ju vara guld. jag har en liten ide' om att önska mig det i födelsedagspresent av dom som älskar mig, men det känns lite vemodigt faktiskt. "hej, jag är inte hemma på min födelsedag men ni kan ju sätta in pengar på mitt konto tack och hej". eller så kan det hända att ingen älskar mig. man vet aldrig. jag vill inte att det ska låta så.. så jag hoppas på en hyffsad lön från dhl och en relativt billig hemresebiljett. keep your fingers crossed mates. jag vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0