nu är det så att..

.. det är jävligt varmt här. solen ser man inte en skymt av, men det väntas regnoväder imorgon och snacka om att det är kvavt här. 47 grader minst! jag fick bubblor över hela bröstet efter min 4,5 km långa cykeltur, en av bieffekterna av att glömma använda solkräm. inte kul. jag gick raka vägen in i duschen när jag kom hem och stog och spolade iskallt vatten över hela mig. synd bara att så fort man kommer ut ur duschen så är det lika varmt igen. satte på ACn alldeles nyss så det här ska nog ordna upp sig. det får gärna vara varmt, men detta var tamejfan inte dåligt alltså! hoppas det inte kommer världens tornadosar och grejer, skulle det vara så här kvavt i sverige (okej, det är inte ens i närheten till värme men ändå) så skulle det blivit världens åskoväder. men men. vi kan ju hoppas på att det går förbi oss ganska så snabbt.

Ikväll ska vi fira att jag har kommit hit. nu ljög jag faktiskt för det ska vi inte alls. vi ska ut och parta loss i alla fall. får se hur hårt det blir för min del eftersom jag ska upp klockan halv sju.. fast det där med tid har väl aldrig hindrat mig innan...


promenadbild, ser ni rolig-fågeln näbb där då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0