ny vecka, nya bekymmer

jag har bara ett bekymmer denna måndag. jag blev så himla himla väldigt sugen på mjölk innan. jag förstår inte riktigt vad jag tänkte med eftersomde senaste halvåret har jag inte kunnat dricka en droppe mjölk utan att min mage ballar ur. det är kanske inte så roligt för er att veta men man kan ju gissa vad som hände. aldrig mer, nu sitter jag här och försöker ignorera att magen verkar vilja vrida sig ut och in...

till råga på allt så har jag haft hand om en förkyld Madison idag, hon är genomsnorig. och jag blir faktiskt lite äcklad, jag gillar inte barn som är förkylda. det blir så himla mycket snor precis överallt. jag kör på "blunda och torka" taktiken, precis som med blöjbyten. haha. vi var en sväng på en vildmarkspark idag i alla fall, den ligger precis här i närheten. Madison jagade mest fåglar och jag matade Kängurur. riktigt skoj. bilder kommer senare. jag ska försöka springa ut och lapa lite sol nu hade jag tänkt, man vet aldrig hur länge en sjuk unge sover. igår var det 5 minuter så jag får passa på! tjapps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0