oj oj oj

vilken kväll. Den började sådär bra eftersom jag fastnade på skype igår kväll. meningen var väl att vi skulle chilla, spela lite biljard osv. Jag gick inte hemifrån förrän klockan kvart i nio, och både spritaffären och hostelen låser dörrarna klockan 21. inte bra ned andra ord. spritaffären hann jag inte till, ingen större besvikelse där. Men det var lite värre med vandrarhemmen. Det första jag kom till behövde jag stå utanför i fem minuter ungefär så hade jag turen att bli insläppt. Men där satt de och kollade på film och var inte alls taggade på någonting. så jag sprang över till det andra vandrarhemet och kollade läget. där var dörren låst och jag såg ingen jag kunde ropa på eller någon som kunda släppa in mig. haha, snacka om att jag kände mig ensammast i världen.. för där har vi mobilproblemet igen! jag gick en runda på stan och tänkte sedan ta svängen förbi vandrarhemmet och hoppas på tur. när jag gett upp hoppet så hör jag plötsligt stephs röst, yey! jag kom in till slut. haha. väl där blev jag bjuden på whisky. jisses, jag som hatar whisky. sen gick vi och dansade heeela natten lång och köpte öl för 3 dollar styck. det var härligt och jag kom inte hem förrän klockan var fyra. t u r att man är helt ledig idag, aeh stranden nästa (om jag får ha min nudelbox ifred vill säga. kan ta lite långt tid att äta lunch när man har maddie omkring sig!)


Steph och Antje, båda kartoffels :P


föl från vandrarhemmet


jag vet inte varför jag gör denna segerpose. jag var väl lycklig eller något. en sak som är säker att vad som började i en fin frisyr blev hemsk ganska fort och resulterade i en toffs. det var säkert 100 grader där inne. men det var inte mindre skoj för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0