pics

Jag har blivit dåligt på att ta kort har jag märkt. det mesta bilderna är på solnedgångar som ni märkt. men det är bara för att jag alltid glömmer bort att ta kort när vi hittar på saker. häromdagen så hade vi filmkväll = inte mycket att ta kort på. häromandradagen så spelade vi pingis, spelade, kort drack öl och pratade skit. Det finns liksom inget speciellt att berätta för er. hehe. MEN, här är några random kort i alla fall..

Nick och Laura på deras hosel på spelakortkvällen

 

Tamar och Steph på en av simturerna

Mannen i blå t-shirt är min extrapappa =P Skämtåsido, där har ni Phil

den här minen är den bästa i världen haha. notera även att hon har min ögonbindel som jag har på natten runt magen . mycket populärt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0