prrrr.

Jag känner mig så himla lycklig! jag vet inte varför jag känner mig så överdrivet glad. eller det är väl klart, jag befinner mig på andra sidan jorden i världens härligaste famlilj med världens sötaste dotter och jag har fått träffa fina människor på delfincentret. allt känns helt enkelt himla bra. det ä r bra. andra dagen på delfincentret idag och nu är jag utbildad och klar. har till och med fått min egen tröja i ägo! japp alldeles fantastiskt jag vet.

efter eftermiddagspasset med Madison fick jag för mig att gå en låååång promenad, tro mig! hade man bott här så hade man haft en himla snygg kropp alltså för det känns typ fascinerande att gå här. allt är så vackert och solnedgångarna... att gå längs ocean road ikapp med solnedgången går inte att beskriva. faktiskt! och alla man möter hälsar och frågar hur det är. att så lite kan göra så mycket!

gud vad jag blev känslig då. men fasen, jag hade velat ha med mig alla människor hit så ni också kunde se hur fint det är här. hit vill jag definitivt återvända. sådetså.


nu, för de som undrar och för er som jag har förstökt förklara för; i mitten av bilden ser ni en kurva, strax efter den på vänster sida sett härifrån bor jag. vägen som går in till höger där nere går raka vägen mot stranden. den lilla "kullen" är ocean road och den måste man korsa och sen är man på stranden i stort sett. rätt nära så att säga!


Bunbury bostadsområde, dvs där jag bor ca 2-3 km från centrum.

Kommentarer
Postat av: Fritte

åh, ser ju helt fantastiskt ut! vill vara där med dig alltså :)

2010-03-11 @ 22:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0