rightyright

Videoklippen skall vara fixade nu. kvinnor och teknik som en god vän råkade påstå ja.. höhö. jättekul säkert. Resultatet av att gå och lägga sig i tid igår blev att jag försov mig och glömde halva röven hemma. då ska jag även inflika med att jag faktiskt fick vända och hämta min tröja så jag kom försent också. resultatet av utebliven frukost och solglasögon blev huvudvärk. fantastiskt av mig. jag ska aldrig gå och lägga mig i tid igen. det stör min dygnsrytm. dessutom hade jag kunnat gå till stranden idag. Datornerna på Nickys jobb hade slagits ut av ovädret igår så hon åkte inte förrän precis nu, 16.30 våran tid alltså. wellwell. var gött med en eftermiddagsnap i alla fall. ju mer du sover på nätterna desto mer sömn behöver du.. faktiskt. over n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0