shame!

klockan är halv elva, och jag har redan hunnit trycka i mig pasta carbonara  OCH glass? jag fick en känsla av att jag var värd detta, men nu har jag mest ont i magen. vilket smartass jag är. jag kommer hata mig själv om jag ska jobba med magont hela dagen. jag vet ju att jag får ont i magen av glass för det mesta. åh!

Jag har i alla fall fått en hyffsad lång sovmorgon. jag förstår faktiskt att föräldrar är trötta! för det är inte lätt att få en unge att vara speciellt tyst på morgonen. men det är ju inte inte så konstigt heller för hur kul är det att leka och vara tyst samtidigt. Jag fick ett antal besök inne på mitt rum av Madison, hon ville att jag skulle komma upp och leka såklart. Detta hände varje gång som Nicky pratade i telefon, och hennes mobil har en tendens att ringa stup i kvarten. Men jag vägrade faktiskt gå upp. när man kämpat sig upp en hel vecka så är det underbart att bara få somna om!

nej, nu ska jag vidare. håller tummarna för att mitt visakort ska fungera igen. annars är jag aningen avhuggen. det är ju barbequue ikväll :) .


Kommentarer
Postat av: Marika

Du är FIN som jag vet inte vad. (A)

2010-03-20 @ 09:15:50
URL: http://enligtmarika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0