shue

Det är inte kul. att det inte går att ladda upp bilder. jag förstår inte problemet. hatar ikoner som inte fungerar som de ska!

anyway. Jag kom upp runt halv ett idag. s k ä m s på mig för det. Men det var faktiskt min sista sovmorgon på väldigt länge förmodligen och jag var uppe länge och tittade på Avatar inatt. Jag hann knappt gå upp förrän stranden lockade mer än något annat. jag praktiskt taget sprang dit. En hel dag ledigt måste ju bara betyda stranden, faktiskt. Det var perfekt väder. klarblå himmel, lagomt med blåst och korallblå vatten. När det är höga vågor så ser man inte hur fint vattnet faktiskt är här. Idag har jag stött på två lustiga människor. jag låg och läste min bok, så kommer det fram en väldigt stor man. han frågade vad jag läste för bok, nickade lite grann och sa att den boken hade han inte läst. så gick han vidare. Vet inte om det kanske bara är jag som ser det roliga i den händelsen, men jag flinade lite lätt för mig själv när han gick sin väg.

Någon timme senare tittade jag av en slump upp och får se en springande lite äldre dam komma emot mig. Hon sprang väldigt lustigt och hade några kilos övervikt så det liksom skumpade om hela henne. Hon bad om ursäkt för att hon störde mig men bad om hjälp för hon hade fått kramp i vaden. Hon damp ner i sanden och sträckte fram benet och jag fick gör mitt bästa för att hjälpa henne. det är inte precis så att jag kan dra upp hennes ben i luften och trycka på med all min kraft, jag fick mer utöva någon slags stretchövning med damen. Hon var rolig och skrattade mest hela tiden, jag hörde knappt ett ord av vad hon sa. jag var för upptagen med att dra i hennes tår och titta på hennes mun som saknade två tänder på varsin sida om framtänderna. och så hade hon solhatt också. det hela måste sett väldigt roligt ut. Hon hade tydligen vart ute och simmat, och nu hade det även blivit lite vågor och därav även ganska starka strömmar. inte konsitgt hon fick kramp. När hon var nöjd så tackade hon och gick sin väg.. åt fel håll. hon fortsatte bort från sina väskor. jag vet inte om hon var förvirrad men efter ett tag kom hon tillbaka och skrattandes frågade hon om jag sov. jag svarade att jag nog sov litegrann och då ropade hon glatt "have a nice sleep then, bye bye byeeee". j ä t t e lustig kvinna! hon kanske gick på droger eller något. vem vet.

Imorgon börjar jag föresten på delfincentret. Jag är sjukligt nervös. brukar inte känna mig fullt såhär nervig. wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag önskar dig LUCK!

2010-03-08 @ 08:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0