solen är min bästa vän

en av dem i alla fall. vilken slapp dag jag har haft. gick upp halv tolv, käkade lite toast och juice. la mig i skkuggan för att börja läsa på en ny bok. övrgick till solande i en sisådär 2-3 timmar. det är min dag. så patetiskt egentligen. men jag tycker jag är värd en veckas relaxing innan delfincentret kommer ta upp mycket av min lediga tid. och någon gång emellanåt så är det faktiskt s k ö n t att vara en riktig ensamvarg. det jobbigaste är att man måste konversera med sig själv. annars så gör det en bara gott att få rå om sig själv litegrann...

det var allt jag hade att säga för tillfället. fortsätt ni jobba därhemma, jag ska ut och se på solnedgången =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0