söndag kväll

efter två otroligt roliga utekvällar så tar det emot lite i kroppen. hur klarade jag av Rhodos? där var det betydligt mer (och extremt mycket mer) party. anyway! den här staden är trots allt hur rolig som helst. jag älskar precis allt och alla nuförtiden. man blir liksom smittad av atmosfären här. ikväll våldgästade jag som vanligt dolphin retreat. vi satt och snackade, tog det lugnt, spelade lite kort. sen träffade jag på en av norrlänningarna utanför och blev kvar där och skrattade så jag fick ont i magen. härlig kväll. nu är klockan alldeles för mycket. see ya mates


enda bilden från igår. sjukt dålig men visar mina fina vänner!




och förresten. jag fick en antiinflammatorisk tablett av Nicky innan, plus en väldigt bra salva. så svullnaden och själva eksemet/bettet på benet ser mycket bättre ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0