thunderstorm

Perth, som ligger ca 2 timmar härifrån, ska tydligen ha drabbats av ett riktigt kraftigt oväder idag. Och allt är påväg hitåt, dvs hagel och regn som förstör bilar och grejer. inte kul. detta innebär att jag kommer förbli instängd i huset ikväll förmodligen. det kan väl vara skönt emellanåt det också,  men jag vill till dolphin retreat där alla roliga människor befinner sig. men hellre stanna hemma än att dö av hagel.


såhär ser det ut utanför mitt sovrumsfönster just nu (taget genom myggnät, så det är därför det ser lite suddigt ut). det ser ganska mörkt ut och det åskar och blixtrar till och med riktigt mycket. sist det var oväder här så förstördes massa hus här i Bunbury, efter en tornado. haha jag ska inte skrämma upp någon. vi ska nog se till att klara det här också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0