typiskt australiensare

haha. här sitter jag och skrattar för mig själv. Phil kom hem klockan 12 idag eftersom Nicky och han ska ner till hästtävlingarna som jag berättade om igår. Det var väldigt viktigt att Phil skulle vara hemma vid 12 nämligen så de skulle hinna. nu är klockan snart 14, och de har fortfarande inte kommit iväg. haha de har så mycket för sig, eller Nicky rättare sagt. no offense, hon har ett viktigt jobb och telefonen ringer stup i kvarten vissa dagar. det som är roligt är att Phil och jag suttit och pratat i soffan, han är inne på sin tredje öl och ser rätt uttråkad ut. men uppenbarligen är han väldigt van vid detta. Nicky är en såndär människa som har koll på allt fast ändå inte på något, hajar ni? det är i alla fall skitroligt att sitta här och iakta händelseförloppet. för en kvart sen försvann hon ut genom dörren och var borta i tio minuter, vi har ingen aning om vad hon gjorde men det var säkert något viktigt! haha gud, nu är de nog äntligen på väg i alla fall. tävlingarna började för två timmar sedan, men "no rush" and "no worries" som Phil brukar säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0