yesterday

Gårdagens kväll var kanon! Den började dock inte så bra. Jag har inte skaffat mig något australienskt simkort till telefonen än och har inte mina vänners nummer. förutom janinas, men hon vägrade svara i sin telefon igår. så jag började vandra in mot staden igår runt sju halv åtta. 45 minuter senare hamnade jag rätt, efter att ha varit på fel vandrarhem och gått in på fel gator ett tag. detta resultarade i att jag även drack två strongbows (en blandning mellan cider och öl kan man säga) på vägen, och min mage höll på att drabbas av något slags kolsyreutbrott. allt hade liksom skakats omkring i min mage när jag promenerade och jag höll på att krevera av krämpor där ett tag. det blev bra till slut i alla fall. vi var ute och dansade till klockan halv två på natten. sen en skypestund med min karl på det och sen finally fick jag 4 timmars sömn innan jag skulle cykla till delfincentret. det gick bra, jag älskar mig själv för att jag kom ihåg att dricka vatten innan jag somnade.

tyskland, irland, frankrike, israel, australien, frankrike och sverige. woho!

klänningen införskaffade jag här nere. älskar den!

en liten kartoffel jag haaaar

lite löv för franmännen

shorty och frankrike. shorty är verkligen asliten. hon går typ till min armbåge och frågade faktiskt mig en ganska så smart fråga igår "why are you so tall?" vad svarar man på det liksom. "cause I'm swedish?"

Här har vi Tamar (det uttalas Tamara, konstigt att de glömde sätta dit ett A på slutet i hennes namn) hon är från holland. jiha!


Kommentarer
Postat av: mimmsan!

åh du ser ut att ha det så underbart, jätte fint kort på dig, och klänningen var grymt snyygg! puss pusss

2010-03-16 @ 16:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0