cloudy day

Jag trotsade faktiskt molnen och gick mot stranden i alla fall. och jag har haft en hel underbar dag, var lite småtrött efter gårdagen (och efter att ha vaknat upp av att Phil river köket så ville man bara försvinna och vara för sig själv ett tag. köket blev förresten skitbra, jag tyckte svaret jag fick imorse var ganska så klockrent när jag frågade vad han sysslade med så såg han jätteglad ut och sa "destroying" och så frågade han om han väckt mig. nänä, jag är van vid att höga ljud då jag sover. Men det var bara bra, för klockan var faktistk halv tolv och jag får skylla mig själv att jag inte somnade förrän efter halv fem igår.. vilken lång parentes det blev!)

Det var rätt så skönt att det var molnigt idag. Det blev liksom aldrig för varmt utan man kunde verkligen ligga där och bara va! jag var dock helt ensam trots att det var söndag så folk som gick förbi måste ju trott att jag var dum i huvudet. men det är jag inte, feck you ey! Jag vågade mig på att bada trots de höga vågorna och det gick relativt bra. man får liksom stå och invänta de stora vågorna och ta emot dem med ryggen och sen får man kämpa som in i för att inte sugas med ut. det är min teknik i alla fall, den funkade bra. jag blev nedkyld i alla fall! En annan jobbig grej som hände var att jag slumrade till, och av någon konstig anledning så drömde jag att jag låg helt naken på stranden, allt såg exakt likadant ut men det var helt fullt med folk överallt. fatta vilken känsla av panik jag hade då jag vaknade och satte mig upp som ett spjut och var redo att ta till flykt om det nu skulle vara så att jag inte hade någon bikini på mig...

jag ser det fräknas jag ser det fräknas det var väl roligt hurra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0