21 the 21st

my day is here. grattis till mig, tack ska jag ha!
Det känns inte alls som min födelsedag, som vanligt när man fyller år. däremot känner jag att det hänt mycket sedan jag sist fyllde år. Det började med världens brakfest med entre i ett segelflyg, veckan efter åkte jag och min Josefin till Rhodos och arbetade, vi kom hem och hade en tokbra höst, jag blev arbetslös och det var en av de värsta tiderna i mitt liv, jag fick ett infall och åkte till norrland ett par gånger och slutligen så hamnade jag här. i ett litet rum i Bunbury. jag är nöjd hittils och hoppas kommande år blir lika spännande och varierande.

jag sitter här och sjunger ikapp med Bonnie Tyler - Total eclipse of the heart. en låt som nästan fick mig att köra av vägen en gång, så då kan ni föreställa er hur jag ser ut och hur mycket jag faktiskt sjunger med. Jag har tryckt i mig gårdagens Langos och en Pepsi till frukost. det var jag värd, och jag var även värd att sova till kl 12! det här blir nog en bra dag trots allt. det är ju trots allt min födelsedag. visste ni förresten att det är större att fylla 21 än 20 här? så Nicky blev väldigt förvånad när jag sa att det inte alls var så speciellt för mig. men hon hade redan börjat snacka om champagne så jag lät henne babbla på. Hon är väldigt lustig den här mamman i den här familjen, hela familjen är faktiskt lustig. fast på ett fruktansvärt bra sätt! och min födelsedagsmiddag vart mycket lyckad igår, ja som ni redan förstått kanske så invigde jag langos för dem. succé.


haha det här möttes jag av när jag kom ut i köket. gulligt, men jag förstår inte vad det är för problem med att jag heter MALIN och inte MARLIN.  marlin är en fisk, jag har ju hört det ett paaar gånger sen jag kom hit. det händer oftast att jag presenterar mig och folk skiner upp och säger "aah, Marlin.. like the fish?" och alla som jag känner tycker alltid det är lika kul. så då får man snällt förklara att jo exakt, förutom R:et...

HERE COMES MARLIN AGAIN. jag har själv givit mig namnet Marlin när jag har konsumerat för mycket av det goda och jag inte riktigt har koll på precis allt. då får man gärna kalla mig för marlin. men annars kan vi skippa det tycker jag. att det ska vara så svårt. ibland heter jag Maylin, Maliiin och Mälin också! kärt barn har många namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0