åhnej!

det skär i mitt hjärta för att jag desperat försökt få tag på metallicabiljetter, faktiskt i varenda stad de spelar i i november. men idag möttes jag av "sold out" överallt. annars har sidorna varit överbelastade. fan också. blir till att hålla koll på ebay, men vad tråkigt om jag inte får gå. hade vart så himla kul underbart fantastiskt vansinnigt underbart.

anyway, håller på att göra ett sista ryck för idag. känner mig svintrött verkligen, funderar på att bara dra täcket över mitt huvud och bara somna och jättesova jättemycket till imorgon. men jag vet att jag kommer vakna mitt i natten om jag gör det. jag vet inte vad jag ska sysselsätta mig med sålänge. kolla på ännu en disneyfilm kanske....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0