det blev bra trots allt

Det hade vart bättre att vara hemma och fira födelsedagen. men det blev en bra kväll igår i alla fall. bortsett från att en del folk tydligen inte har vett att höra av sig om dom kommer eller inte. men så är dom bara fyllerister också så det var väl tur att de inte kom. ja fick till och med presenter! örhängen och en liten necässär (stavning?) av steph och armband och halsband av en tjej som heter Danielle. jag hade inte förväntat mig någonting alls aå jag blev jätteglad! jag grilladre, alla åt och drack och verkade nöjda så då är jag också nöjd. var ute och dansade till sent. sen när jag kom hem pratade jag med mina hjärtan på skype så det slutade med att jag somnade kl halv sex imorse ungefär. och så vaknar man klockan 10? fasoner, jag borde somna nu på direkten.

det är fantastiskt väder ute. eller.. jag skulle inte vilja vara ute just nu för det spöregnar verkligen, det öööser ner. men jag älskar ljudet. jag satt ute och åt frukost på altanen och det lät precis som om jag satt i stugan. örby beach alltså, vilket härligt ställe det är!


miss BBQ 2010.

dom sjöng till och med, och jag hittade ljus! som min vän påminde om.. nu är jag vuxen nog att komma in på alla klubbar i världen. dvs även San Fransisco. min drömstad. dit ska jag, snart! jag måste dit för fyfan vilken rolig upplevelse. det är nog den staden som står högst på min "måste-åka-till-denna-stad-innan-jag-dör.lista!

väldigt god chokladtårta!

det här är Sam, han har ni nog inte sett någon gång innan. jag tror han är överintelligent eller något. ni vet en sån där människa som verkar överdryg och skitkonstig i början så är dom egentligen hur smarta som helst. Danielle till höger också. Hon flyttar in i mitt rum imorgon och ska bo här och ta hand om hundarna medan Nicky Phil och Maddie är i Cairns och hälsar på Phils familj. fasen, borde städa mitt rum!

fina fina vän

Shorty. världens goaste människa, och minsta!

ja. nej vi säger inget. beskåda bara detta underverk!

jag med brydar. och så ser jag ut att vara 3 meter lång, men så är jag ju skandinavisk också!

ursäkta att jag tappar alla mina tuttar på den här bilden. men här är jag med Nicky och Phil. de kom hem och hängde på mitt i festen.


sen blev det discodans på Fittssiiiies




lite macahula sitter aldrig fel.

den här bilden får bli den sista. det var en bra kväll trots allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0