förresten..

haha. Madison var allt bra gullig idag när Phil kom hem. alltid när hon vaknar på eftermiddagarna så sticker jag in huvudet i hennes rum och ser sådär överdrivet lycklig ut och säger "hellooo sunshine, how are youuuu". och idag när Phil kom så sa han som vanligt "hello madison" och hon svarar "hello, how aaaare you". det var så gulligt så jag var tvungen att börja gapflabba. hon sa det så himla tydligt, vilka framsteg. jag har även lärt henne att räkna till fyra.. nästan. det blir mer som "one two one four". men det är nära i alla fall. medan vi ändå håller på så kan jag berätta att vi idag läste ut en hel bok på raken, hon brukar bli otålig efter halva boken annars. men hon gillar tydligen askungen och numera så pekar hon på alla tjejer hon ser på tvn och säger "cinderella". gullig unge helt enkelt. tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0