fortfarande i Kuta..

shullelulu. vi har inte riktigt kommit ivag till Gilioarna annu. vi ar lite misslyckade och lyckades sova for lange... ett par ganger. typiskt, men det har vart harligt anda! det ar varmt och skont och man kan val inte klaga pa det alls tycker jag. imorgon aker vi dock garanterat, tidigt tidigt pa morgonen. var lite fyrare an vad vi hade trott att aka over, men det ska ju vara vart det sa vi slog till anda! hoppas pa ett besok pa norra bali nar vi kommer tillbaka till den har on om ett par dagar. hoho.  haromkvallen sa fick vi ett ryck och begav oss ut pa barjakt. ganska sa snabbt sa stotte vi pa en par fran london som vi hangde med hela kvallen. vi gick till apache reggae bar och vilket drag det var! och billiga drinkar, jag spottade till och med ut en tequila pa golvet utan att fa daligt samvete. det ni, da ar det bra skit. det var i alla fall en skon kvall och dit ska ni ga om ni nagonsin kommer aka till Bali. rekommenderas starkt.

nu har jag inget mer pa hjartat tror jag. ursakta kassa updates, men datorlivet ar inte alltid lika latt. seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0