fräsch

här sitter jag nyduschad och jättehärlig. jag fick just precis nu för mig att jag ville ha spakväll! med vemdå tänker ni då, med mig själv såklart! det är ju det bästa, egentid och bara rå om sig själv. men jag har dessvärre inget att spa'a mig med. nagellack har jag. kanske borde kleta på lite, så blir jag inte jättebesviken över att jag inte har något fotbad, fotsil, ansiktsmask eller en kamrat vid min sida. det ska bli skönt när jag också har ett jobb så jag kan arbeta på kvällarna. alla mina vänner (alla mina bästa 2 vänner haha) arbetar på kvällarna. de andra "vännerna" ser jag mer som partypolare och inga som jag skulle vilja ha spakväll med. sån är jag. just nu är jag sån. förresten så blir det dubbelt upp med Barnvaktandet denna och nästa vecka tydligen. det betyder pengar och det känns mycket bra och jag kommer känna mig mer betydelsefull. jag har ju trots allt inte så mycket annat för mig än att hänga runt på delfincentret som förövrigt hade F Y R A besök av delfiner idag, och igår vart det en simtur. bara för att jag inte är där! jag blir inte bitter, inte alls :) hoho. nej nagelack var det ja, så kan jag ju kleta på extra mycket hudkräm i ansiktet så det känns som jag sitter här med en riktig ansiktsmask. det ska jag, hej!

FÖRRESTEN. mr sibban har äntligen delat med sig av lite foton..'


chill i Kings Park, Perth

mm. älskart'

Jag och Zac spanar in Red Bull Air Race från Kings Park

haha rolig bild eftersom alla undrade vart den här tjejen kom ifrån. ingen minns henne. random

säger ju det. man ska inte bada. man drunknar bara

kommer inte ihåg vad stranden hette. C-något tror jag

lite efterbliven som vanligt. haha nej jag skoja. sibbee!

favoritplats under Red Bull Air Race. där satt vi och bara satt. underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0