Gili islands

hellohoho. sitter fortfarande och svettas lika mycket som jag gjorde sist nar jag skrev. men inte ska man val klaga pa det. var pa ett vattenland igar som jag skrev sist att vi skulle gora, det var svinskoj. akte massa vattenrutschkanor och sibban holl till och med pa att hoppa ur ringen man satt i, i en av banorna. haha silken chicken va. vi hade en tokbra dag i alla fall och jag fick vattenblasor pa nasan for om man inte smorjar in sig ordentligt sa far man det... hm.

Idag har vi daremot inte gjort manga knop. jag sov svindaligt sa jag har vart som en zombie mestadels. vi var ivag och skulle fixa mitt visum men det var strul med mitt bankkort. men som tur ar har jag nog ungefar varldens basta mamma som loggade in precis nar jag som mest satt och skrek efter henne i mitt huvud. vilken lattnad, och vi/hon kunde fixa det hela. tack mamma du ar underbar. har redan fatt garanterat visum for 12 manader i australien nu sa vi far val se nar jag kommer hem. kanns bra att det gatt vagen an sa lange i alla fall och att jag faktiskt kommer aka tillbaka till Bunbury. livet ar for bra for att vara sant ibland.

imorgon aker vi over till Gili islands. dar ska vi sola (om det inte osregnar dar ocksa som det gjort hela dagen idag) och snorkla. det kommer blir hur bra som helst. nu haller jag pa att do av hunger ocksa. det at inte kul att umgas med en for hungrig malin. nar jag ar pa det humoret sa kan man fa kalla mig for marlin, det ar helt helt ok.

ha det lika bra som jag folks. saknar alla hemma faktiskt! hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0