go'middag

Idag fick jag kliva upp tidigt för att ta hand om maddie. har kommit fram till att de har riktigt tråkiga barnprogram här, men givetvis hör det till vanligheterna hos barn att titta på barnprogrammen och morgonshowerna på morgonen. Minns att jag satt och tittade på bananer i pyjamas innan man stack iväg till skolan då man var liten. vilken otroligt dålig show, dom visar den här också nämligen. de borde visa barbapappa och williams önskestövlar - såna där roliga serier, inte fejkade rymdfigurer och mupparna. Vid halvelvatiden gick vi iväg och hälsade på Inga. Ni vet den där svenska tanten som jag nämnt tidigare? vi fick kaffe, saft och kakor. Maddie lekte med hunden och jag Inga och Jörgen (haha gulligt att de döpt om honom till Jo (utan e ja) här för att ingen kan säga jörgen..) satt och pratade om allt mellan himmel och jord. de är verkligen jättemysiga och trevliga. det tar ungefär 5 minuter att gå till dem med Madison så det är riktigt nära. tyvärr tog batteriet i kameran slut så kan inte visa några bilder just nu. Inga blev så uppspelt när vi pratade om arbete och svenskar som bor här i Bunbury att hon ringde till en annan Malin som faktiskt bott här i bunbury i ett par år. haha, där satt jag som ett fån när Inga pratar om mig och att vi borde träffa varandra. men hon vill bara väl och tjejen verkade trevlig! jaja, nu är det snart läggdags för ungen. antar att vi ska leka jage först.... hear ya later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0