ibland så undrar man ju

kanske att jag haft för mycket fritid i mitt liv. titta vad jag hittade i en liten dold mapp här på min dator. jag har haft kul i över en timma när jag tittat på bilder som tagits då jag bodde i lägenhet för ett år sedan. herregud vilka minnen, och vilka fantastiskt fula bilder!

hmmm...




dock en av många fina (fast det finns fler icke fina) bilder på mig och min min min joos. den här bildmappen bestod av bilder som vi mestadels tagit på våra alldeles speciella förfester. eller på en sleten söndag. det fanns till och med bilder på när vi bakat piroger en gång. det var tider det. jag ska nog bo så nära min bästa vän när jag blir stor, då ska jag inte bo på landet längre. det blir bra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0