idag är det lördag

ajjemänsan. vad innebär lördag. det innebär att jag inte stigit upp ur sängen ordentligt än. jag var visserligen uppe och åt rostat bröd och hängde ut tvätten i det fina vädret men sen så återvände jag hit ganska så snabbt. borde kila till stranden men det är tråkigt att vara själv, ska iväg till Stephs jobb och ta en kaffe lite senare i alla fall hade jag tänkt. var även meningen att jag skulle till delfincentret idag men jag sov så dåligt så jag hade inte en chans att komma upp. har vaknat hela natten av mardrömmar. en av drömmarna jag vaknade upp ifrån var att jag blev uppäten av Phil för att jag skulle åka härifrån. vad kan det betyda? hade även någon dröm där jag vaknade med världens hemskaste skratt inuti mitt huvud. sådär jobbigt så man nästan inte vill somna om igen. usch fy blä på den här natten.

jag har samlat på mig lite fler bilder också. "proffesionella" bilder som tagits på delfincentret av två volontärer. skitfina, här är några..



alla är tagna i Koombana bays "område"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0