inget speciellt

Det har inte hänt något speciellt idag. jag har tittat på Askungen 2. Madison vill mest se på film hela tiden tycker jag, speciellt när hon precis har vaknat. har dock kommit på att hon kan sitta vid min laptop och kolla, och då kan vi sitta ute så hon får frisk luft i alla fall. och jag kan fixa med annat i trädgården samtidigt. vilken hemmafru va! har alltid sagt att jag skulle vilja bli hemmafru. skulle nog passa som det. just nu så väntar jag på att någon i familjen ska komma hem så att jag kan ut och powerwalka. känns som det var för längesedan nu, men grejen är att solen redan håller på att gå ner, klockan är bara halv sex, men om en timma cirkus kommer det vara kolsvart. bu för det. avskyr att aldrig veta exakt när jag "slutar" för dagen dagar som dessa. fare enough, det är ju trots allt bara 13 dagar kvar till Bali. wohooo. (ajust det, 13 dagar på mig att skaffa sexpack magrutor... sheeeet)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0