kommentarer kan förgylla vardagen

så tack för det.

Måndag betyder passa barn och städa hela huset dag. jag har inte kommit så långt än, det ser ut som fan här rent ut sagt. grejer överallt. jag slog ett glas i backen alldeles nyss och jag blev så trött på mig själv att jag tog en paus. så fastnade jag framför världens konstigaste film på tv som handlar om ett gäng 15 åriga tjejer som gjort en pakt om att  ska bli gravida, på deras skola har det rapporterats 18 graviditeter på 3 månader.. bland 15-åringarna då. Jag hoppas alla australienska tjejer tittar på den här filmen för jag vet inte hur många ungdomar som jag sett med barn här borta. tjejer som säkert är 5 år yngre än mig själv som går med barnvagnar. vad är det för problem? jag skulle ju knappt själv kunna ta hand om ett barn och jag fyller 21 på fredag. tjena, 15 år och barn och förmodligen ingen pojkvän.. hmm. det kanse är för att jag själv känner att ett barn för mig skulle vara alldeles för tidigt nu. Men sen så vet jag ju flera stycken som fått barn i min ålder och som klarat det galant. min egen mamma till exempel. men 15 år är väl liiite att ta i!


en vecka kvar :) yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0