live from Perth International Airport

Bussresan fran Bunbury gick bra, jag lyckades sova fran och till hela resan vilket var skont. mindre skont ar att jag var framme pa flygplatsen redan klockan 21. nu ar klockan 00.30 och jag har "bara" 4,5 timma kvar att vanta till flyget lyfter (04.50). det hade aldrig vart vart att ta in pa hostel, men fysatan vad sakta tiden gar. jag forsokte sova men ett visst folkslag som det finns valdigt mycket av har pratar sa javla hogt och hysterisk sa man nastan blir yr i huvudet. det hors liksom GENOM musiken pa ipoden... well well.  jag har kopt en bok som verkar vara bra, sa tankte hitta en liten horna dar ingen pratar med allt for galla roster sa jag kan koncentrera mig pa den. Ibland ar det bra att vara nattuggla faktiskt. men jag har stallt min mobil pa alarm om det skulle vara sa att jag slumrar ifran. ibland kan man ju somna nar an som minst anar det. tror att incheckningen ar runt 3 halv fyra inatt sa det ar ju i alla fall bara 3 timmar till det blir lite action. har fortfarande inte fatt nagon bokningsbekraftelse.. hmm, ser inte fram emot att springa efter hotell helt ensam i 35 graders varme. men hellre 35 grader an 3,5 grader.. faktiskt. nej om jag skulle ta och hitta den dar hornan. nu vet ni att jag lever i alla fall. pyss och krum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0