lördag kväll

det blev en bra kväll igår. Jag bagav mig mot Dolphin Retreat och mötte några av mina små vänner här. Vi spelade Biljard, skrattade, pratade och sen gick vi ut och dansade. fin kväll det där, jag bytte ut port mot öl för kvällen. ajabaja, jag svek mig själv. men måste erkänna att öl var rena paradiset igår. det är rätt så dyrt att köpa öl här, minst 2,50 för varje flaska vilket är runt 15 kr. så det är väl ingen höjdare att leva på det precis. då är det bättre att köpa 2 liter port för 60 kronor... men jag ville väl lyxa till det lite igår skulle jag tro. får dock panik på att jag alltid går och köper en kycklingrulle efter krogen. jag gillar det ju inte ens? skärpning på den...


spelade ett par omgångar biljard. jag var sämst men hade kul ändå.

Mac och FINA Caitlyn (that means beutiful cait.. "gina" haha) bakom dessa två så står den mest irriterande människa jag någonsin träffat. Han såg sig själv som något slaga biljardproffs, berättade för allihopa vad de skulle göra och hur de skulle göra det. jag villa skjuta en boll mitt i pannan på honom och se på när han dog av det. ungefär. usch. ingen gillade honom faktiskt, så det var inte bara jag som blev irriterad. det blev upp till bevis för honom.. men han var ju inte så bra "eftersom han druckit" ja, sure!



usch. kräk.

crazy på fitzzies.

haha älskar den här bilden på Ken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0