mitt i veckan

nu är vi mitt i veckan igen. Jag ar hittils käkat pannkakor med glass till frukost (förlåt gud) och kikat på första avsnittet av håkans bar. jag är lite efter jag vet, det verkar som om det kan vara rätt kul att titta på. inget slår dock maria montazami i svenska hollywoodfruar. Nicky kom nyss hem och hivade över en övertrött unge till mig som inte käkat lunch. men hon somnade nästan i maten så det var lika bra att ösa ner henne i sängen direkt. nu ligger hon där och gnyr som om det är synd om henne. jag tycker hon ska vara glad över att hon kan sova leka äta och skita så länge hon bara kan! men men, får se om det blir någon sömn för hennes del idag. Jag själv tänker skutta ut på gräsmattan och njuta av det underbara vädret. hoppas det kan hålla i sig och vara så här fint ett par dagar.. eller veckor.. eller hela vintern! det är inte omöjligt faktiskt.

igår hade jag en trevlig kväll med Steph. Vi firade att hennes huskamrat/en annan innerboende i samma hus flyttat ut. Det var nämligen så att den här tjejen inte förstod vad schampo, deo eller tvättmaskin var. hon luktade som ett as, och det är verkligen inte något jag bara säger. för hon luktade verkligen vedervärdigt. gick man in i tv-rummet efter henne så var man inte långt ifrån illamående alltså. det är helt sant, så det var värt att fira! idag är det volontärmöte vid 6 och sen ska jag till Dolphin Retreat och ha Portparty för nu är skiten Zac tillbaka i två dagar. det är ju värt att firas tycker jag. ciaaaaaos


underbara vänner i  underbar solnedgång. kan inte bli mycket bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0