morning has broooken.

eller klockan är ju redan 11, men jag sitter som en död sill i soffan och inspekterar när madison leker med en otroligt irriterande (ljud!!!) zebra. jag känner på mig att hon snart kommer ta sin dockvagn och börja jaga Tessie med den. så blir det om man inte aktiverar henne med något skoj på ett tag. och jag är verkligen skittråkig idag så jag får väl skylla mig själv. stackars Tessie! tröttheten kan bero på att jag senast kollade på klockan kl 04,12 inatt och det kändes som att jag inte sovit alls fram till dess. jag hade säkert slumrat till men jag drömde så fruktansvärt jobbigt så jag kunde bara inte sova ordentligt. det blev sådär jobbigt så man inte VILL somna om igen om ifall att man skulle drömma samma dröm. usch. borde göra något bra av den här dagen trots allt. hade tänkt göra pankakor i alla fall, hur gott som helst. have a nice day folks.


och såhär fint väder är det idag. klarblå himmel, runt 25 grader.
det borde egentligen bli en bra dag!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0