nattstad. vad är det?

jag vet att jag blev medlem på sidan nattstad.se för väldigt länge sedan. Fick för mig att gå in och kika vad det var för något, för jag tror inte jag har fattat det riktigt. eller så kommer jag inte ihåg just nu. senaste inloggningen jag gjorde var för 1 år och 8 månader sedan? och så har jag lagt upp album här? haha, vilka gamla goodingar till bilder...


kusin och jag för mycket länge sedan. dock älskar jag fortfarande den här bilden!

minns jag rätt så är det här på min 18-årsdag, alltså nästan exakt 3 år sedan.

3 år sedan på Hyberg.

skolavslutning i tvåan på josefins balkong. GUD vilka minnen :)

mina (pyttesmå) fina

Jag och Joseph. det var tider det.

nyår. kan det vara 07/08 kanske!

åh! dessa tider. man får ju magknip, så roligt vi hade :) inte för att vi har tråkigt nu, men ju äldre man blir desto svårare är det faktiskt att få ihop "det gamla gänget". innan var vi med varandra 24/7 :)

haha. min första takidakonsert.

schkulle bara säga att jag älskar dig! =P

var tvungen att visa, innan jag raderar hela min profil på nattstad. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0