passfoto

alltså det här med att ta passfoto. det är inget kul alls. hur ofta blir man nöjd med sådana foton? Ni ska bara se det kort som jag kommer ha på mitt internationella körkort (lugnt, ni kommer aldrig få se det). det är herre o himmel min gud så fult. Jag fick gå in på postkontoret och ställa mig mot en vit vägg. alla i hela butiken kunde se, speciellt de som stod och skulle betala/i kö för kassan. och där stog jag och var helt spänd i ansiktet för jag kunde ju inte börja posa mitt på posten när alla såg på. kortet är nästan taget snett underifrån och jag har ju DUBBELHAKA. inte trodde jag att portvin gav mig dubbelhaka! "very nice photo"sa hon och jag svarade att i mitt arlse heller (ursäkta) och gick surt därifrån. jag kunde väl åtminstonde få ta om kortet, utan scarf så jag får en hals och så kunde jag tittat upp och inte ner så kunde vi blivit av med den där dubbelhakan också. nej jag blev deprimerad och åkte hem och gjorde friterade bananer. hahaha. kanske har blivit fet ändå om man tänker på vad jag äter. blir vatten och bröd nästa vecka inför bali. woho. haha.


balibalibali snart med mr till höger.

hade hellre sett ut så här på passet. eller så kunde vi sätta in en bild på shaun istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0