pess

vaknade upp till ett fantastiskt skitväder. 14 grader och ösregn. jag ville bara dra täcket över huvudet och sova till imorgon, men man har ju sina skyldigheter. Kom i underfund med vad fruktansvärt tråkigt det är när det är dåigt väder och man måste vara inne. Madison tycker det är kul att leka med gossedjur, men jag är inte så inne på det så hon får faktiskt leka själv. hon är rätt nöjd med det så då är jag nöjd. Jag kollade på Råttatoille (stavning?). sen fick jag energi och började damsuga hela huset.(igen jag vet men det behövs städas var och varannan dag här). Madison satt PÅ dammsugaren. vilket träningspass det blev, och hon älskade det! haha måste sett helt idiotiskt ut med ett galet barn och en galen tjej som drar om kring på henne. men så länge vi båda är roade så varför inte! det blev sovdags och jag blev rastlös. vad nu då? tur att det är fredag imorgon. jag har en dejt under stjärnorna imorgon, med Steph! hehe, vet inte vad hon har fått för sig men vi ska åka med någon såndära stjärnpratare och titta på stjärnor. kan nog bli rätt så intressant, för som joel sa "stjärnor har man ju aldrig sett innan" haha. äsch. det kommer bli skoj.. om väderleksrapporten skulle ta och ändras också skulle det bli ännu bättre. just nu ser det ut som om vi kommer få en vecka med regn regn åska regn regn och så lite regn också. just precis nu så tittar dock solen fram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0