port is our baby

gårdagskvällen spenderades först på Volontärmötet. det bästa med dom mötena är att man får Pizza. jag har en tendens att sluta lyssna på sådana möten. och det är hur lätt som helst att stänga av när någon pratar engelska, man behöver bara tänka på svneska så hör man inte vad den engelska säger. typ. Mötena handlar mestadels om hur det gått för centret varje månad, uppdateringar från forskarna, uppdatering om delfinerna osv osv. rätt tråkigt med andra ord. Sedan begav jag mig mot Dolpin Retreat och snackade skit hela kvällen oc halva natten. det var trevligt. michet bra.


bilde före..

bild efter...



dessa hängde jag runt med igår :)

lite turnering.

här fick man en blyg liten blick i alla fall. aha

kör lite kinapose med Ray.

det var väl allt. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0