port och fitzzies

Det blev en box Port och skitsnack med Steph till en början på gårdagskvällen. Vi begav oss mot Dolphin Retreat och där var inget sig likt. allt var stendött och hur lugnt som helst. i vanliga fall skulle festen redan vara i full rulle men inte då! vi satt och drack port ur dessertskålar och lyssnade på musik och pratade med Nav och Ken och en annan irländare, Mac tror jag han heter. Det var så trevligt så vi glömde bort tiden, framåt 23-tiden försökte vi smita in på Fitzzies men det lyckades vi inte med, vi fick snällt gå och betala inträde. jag har ingen aning om varför vi fick för oss att smita in, och att vi verkligen trodde att det skulle fungera förstår jag inte heller. väl inne så var det döda människor som befann sig där. tomt på roligt folk med andra ord, inget vidare skoj! det var ett hyffsat liveband som spelade covers som summer of 69 och sweet child of mine. det går alltid hem. Men en timma senare lockade Orfa Kebab (kyckling såklart, vanlig kebab är det äckligaste som finns!). En liten kul incident på Kebaben var när en otroligt irriterande full pojke/kille/man försökte starta en onödig konversation med oss.. Steph sa bara rakt av att hon var där för att äta sin mat, hon ville äta ifred och hon älskar sin kebabrulle så han gör bäst i att dra åt helvette. jag garvade ihjäl mig till döden. det var skoj. idag är jag trött, inte för trött, men trött ändå!


liten liten kartoffelpotatistjej!

söt.

jag undrar verkligen hur långt ner min klänning och BH är på denna bilden? det ser ju sjukt ut. aja baja, klä på dig kvinna!

rockyrocky. dom trodde väl dom var rock i alla fall...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0