skulle kunnat vara så

det är riktigt riktigt varmt idag. känns nästan som om sommaren vore tillbaka. jag kunde inte ens sitta i solen och faktiskt njuta av det. för flugorna är galna och jag blir så rastlös av att svettas. men det skulle ju kunnat vart så att jag just nu befann mig på stranden med mina vänner och lekt i vågorna, men det får väl vänta till nästa sommar eftersom alla är på östkusten nu. eller så är de hemma i sina länder igen. men gud så glad jag är att jag känner dessa underbara själar. jag har vart inne mestadels av dagen.. okej jag vaknade lagom till att laga mat åt madison och lägga henne så det har inte gått så många timmar. men jag har hunnit baka en sockerkaka faktiskt. hurrey.

den här bilden tycker jag beskriver ganska så bra hur höga vågorna faktiskt är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0