söndag igen

idag är det bannemej 9 veckor sedan jag kom hit. sjukligt men härligt. Jag gjorde en favorit i repris inatt förresten, kom inte längre än till soffan på hostelet. haha. jag var inte så dyng, jag skulle bara vila lite. det gick ju som det gick. Jag hade simturen idag som sagt, men inte förrän klockan var 12. så det var skönt att ta det lite lugnt på morgonen och förbereda sig osv. Det var en helt okej simtur, kanske inget att precis hurra för.. och sista doppet var fruktansvärt! kroppen hade typ stelnat av vinden på båten så det blev svinkallt att hoppa i. villle bara hem till den varmaste duschen jag någonsin varit med om. det tog ju ett tag och sen stog jag där och bara tinade upp. urhärligt. gjorde misstaget att lägga mig i sängen efter duschen och somnade i en sisådär 2,5 timma. lagom bra när man vaknar upp klockan halv åtta på kvällen. annars så.. jag har hittat mitt absoluta favoritsnack här nere, det mesta smakar faktiskt skit.. men ostringar. nom nom!
jag vet. det är onyttigt. men jag gillar att vara onyttig. det är mycket roligare än sallader i alla fall! tjääääna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0