FITZY-FACES

haha. jag har suttit och garvat en del. det här är typiska fitzyfaces...

bra exempel när en bra låt spelas och man vill gå crazy

vad har hänt med Millie? och vad tittar Laura så konstigt på?

lite speciella danser förekommer..

hmm. bara ett dåligt photoshoot? hehe

bra låt igen..

älskar shaun på den här bilden. haha, han liksom tar en paus!

något dimmigt i blicken där

lycka!

shaun igen. jag kan skratta mig fördärvad åt honom. han kan ser så rolig ut så det finns inte. om ni då skulle känna honom skulle ni också veta varför jag tycker det är så skoj.

shaun goes crazy och sylvain behöver gå hem och sova.

bra låt IGEN. förmodligen "low low low low"

sing halleluuujah

"low" igen.

ser ni killen i grått i mitten? haha han ser skitkul ut, ingen aning om vem det är dock.

frenchiiiiiies.

den här bilden får avsluta mina roliga fitzy ögonblick. denna är klockren. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0