vad gör man..

det där med napp är väl ett jobbigt hittepå tycker jag. särskilt när man inte hittar en enda och det är livsviktigt för barnet att ha en napp då den ska sova. jag förstår inte vart alla nappar har tagit vägen,jag har letat överallt som en tok, det skulle behövas en mamma här hemma just nu. för mammor hittar allt även fast man är stensäker på att det är borta. jag hittar då fasen ingenting. tycker jag har letat på de mest självklara och mest icke självklara ställena. men jag hittar ändå ingen napp. det gick bra att ge Madison en flaska mjölk när hon skulle sova, men såklart så vaknar hon stup i kvarten och vill ha en napp. stackarn, vad elak hon måste tycka att jag är när jag inte ger henne någon. usch jag känner mig hemsk när jag tittar på henne för hon är dödstrött. tror jag lyckades få henne att somna nu igen i alla fall, det går ju inte att låta bli att somna när man blir kliad på ryggen eller hur?jag är lite förvånad att hon lyckats sova ca 2 timmar och bara vaknat upp tre gånger och ganska snabbt med hjälp av lite sång och kli på ryggen somnat igen. det lilla pyret! hoppas hon kan sova ett tag till nu. jag öser musik i mina lurar så länge..

dagens favoritlåt;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0