var är min pläääd?

jag fryser tårna av mig. det drar svinkallt i mitt rum om nätterna. jag bor liksom på utkanten av huset, i hörnet där det blåser. sen att jag sovit med öppet fönster i en hel vecka utan att komma på anledningen varför jag vaknat och frusit är väl en annan sak. jag är så van vid golvvärme hemma (kära sörskogen) nu att mina tår blir till isbitar så fort jag vandrar omkring utan sockar. det känns nämligen fortfarande ovanligt för mig att gå med skor inomhus. lustigt att jag faktiskt går in med skor, genom hela huset till mitt rum, och där tar jag av mig skorna och går ut i huset igen. man kan ju lika gärna behålla dom på egentligen. men nae. skippar det. Jag har suttit och kollat upp massa fakta/resemål/sevärdheter på Bali, riktigt intressant. det ska bli skitkul det här! annars då? nej, jag är hungrig som vanligt. undrar om det är någon mat på G...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0